Uiteindelijk een partnummer gekregen en opzoek naar een leverancier gegaan. Maar de meeste sturen ze alleen maar af per bulk. Minimaal 10 stuks. Maar zoveel ben ik er niet nodig

Toen ik alles binnen had was het een kleine 20 minuten voor dat ik de boel had omgebouwd. Heb afgelopen week nog even een helder moment- en avond gehad om te testen of het ook werkte.
Als ik de met koeling fotografeerde en zonder was er een zeer groot verschil zichtbaar bijna tot geen ruis. Maar het mooiste is dat ik nu een drak library kan gaan aan maken en dat gaat mij een hoop werk schelen.
Ik mag dit soort klusjes erg graag doen. En vind het priegelen met dit spul soms leuker dan het daadwerkelijk bewerken van de foto's. Zeg maar noodzakelijk kwaad. Even voor de duidelijkheid maak ik de foto's ook graag en haal ik daar ook veel voldoening uit.
Nu nog eens ergens een leuk filter setje H-Aplha O3 S2 RGB op de kop tikken. Nu heb ik maar een 5 positie filterwiel. denk dat ik dan alleen rgb en Halpha en S3 echt nodig ben? iemand een advies?
bijgevoegd 2 afbeeldingen de 2e laat zien het vermogen dat hij nodig heeft om op temperatuur te blijven.