Gestolen

Heb je wat nieuws gekocht of gewoon een mooie foto van je spullen, laat die dan hier zien.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
gerard van den braak
Berichten: 738
Lid geworden op: 26 dec 2018 10:56
Locatie: Zuidlaren
Contacteer:

Gestolen

#1 Bericht door gerard van den braak » 03 mar 2022 15:15

Ik kwam onderstaand bericht tegen op www.te-les-koop.nl

GESTOLEN! In mijn voortuin bij de voordeur op mijn erf is in de nacht van zondag op maandag mijn telescope gestolen. Compleet met uitrusting zoals op de afbeelding. De dief heeft niets compleet, dus wat er ook aangeboden wordt op marktplaats van mijn apparaten, er mist altijd iets bij het product. Het gaat om een Heq-5 mount van Skywatcher met AsiAir pro (dus zonder de heq- afstandsbediening). De bijpassende afstandsbediening van de Heq-5 heb ik thuis liggen. Tevens een ZenithStar 73 van William Optics. De lenskap en Bahtinov Masker heb ik thuis liggen. Er zat een cmos op ASI 1600 MM. De etui en onderdelen heb ik hiervan thuis liggen. Ook van de filters Ha S2 en O3 en LRGB heb ik de fabrieks opbergbakjes thuis liggen. Die zaten in het USB filterwiel van ZWO. De guide camera was een 120MM mini van ZWO. Er zit een kleine beeldfout in deze camera. Dus die is one of a kind. Met een SV165 Mini Guider Scope 30mm/120mm F4 waarvan ik de kap thuis heb liggen. Tevens zat bij de ASIair pro nog een witte wifi versterker. Ook zat er een ZWO Electronic Automatic Focuser EAF Advanced (5V) bij. Ook de bijpassende onderdelen heb ik hiervan thuis liggen. Er wordt onderzoek gedaan door de politie, tips mag je mij mailen. Ook op marktplaats heb ik dit vermeld.

Wie houdt dáár nou rekening mee!

Gebruikersavatar
Wjdrijfhout
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2019 20:47
Contacteer:

Re: Gestolen

#2 Bericht door Wjdrijfhout » 04 mar 2022 14:47

Tjonge, dat is toch echt verschrikkelijk...!

Plaats reactie