UFO

De plek voor maan- en planeetfoto's e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
gerard van den braak
Berichten: 738
Lid geworden op: 26 dec 2018 10:56
Locatie: Zuidlaren
Contacteer:

UFO

#1 Bericht door gerard van den braak » 25 jul 2020 14:31

Tegen het einde van onze laatste comet-party in Gasteren richtte ik mijn camera even op Jupiter en schoot een aantal foto's met wisselende belichtingstijden. Jupiter stond in het zuiden. Toen ik de foto's bekeek zag ik iets groens dat zich op de volgende foto elders bevond. Het zijn negen opnames die ik achter elkaar heb gezet.
Wat is dit ??????
.
UFO.gif
UFO.gif (1.41 MiB) 7287 keer bekeken

Gebruikersavatar
Bob
Site Admin
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 dec 2018 09:00

Re: UFO

#2 Bericht door Bob » 25 jul 2020 15:43

Er zijn verschillende mogelijkheden.
Het meest aannemelijk, dat is het waarschijnlijk ook, is dat het buitenaardsen zijn die net langskwamen met hun vliegende schotel.
Ze zijn toen even gestopt om foto's van ons te maken. Die foto's worden nu diepgaand onderzocht op een verre planeet...

Nee, dat is niet serieus :mrgreen:
Het komt natuurlijk gewoon doordat je een oude Russsische spionagelens gebruikt (dat moet je ook niet doen!). Daarin zit een geheime chip die een signaaltje uitzendt bij gebruik.
Dat wordt opgevangen door de CIA die direct een anti-spionage drone stuurt om te kijken!
Het is dus flauwekul dat de foto's van ons bekeken worden op een verre planeet, nee, ze worden op dit moment bestudeerd op het hoofdkantoor van de CIA in Washington!
www.bobhogeveen.nl
80mm Zenitstar << tot >> 500mm Dobson

Gebruikersavatar
Alnilam
Berichten: 415
Lid geworden op: 28 aug 2019 18:29
Locatie: Odoorn
Contacteer:

Re: UFO

#3 Bericht door Alnilam » 17 aug 2020 11:57

????? UFO's? CIA? KGB? Was er rond die tijd niet een Chinese Spy satelliet gelanceerd?? :geek:
Dus Beijing zit nu te dubben wat ze hebben gezien ....... :mrgreen:

Maar serieus , geen idee, Groene mannetjes.. ?? Of toch een grapje van Gerard? :D :D
SW 13cm f5 Newton op Alt/Az 5 + TSAPO102Q f/5.1 flatfield astrograph op iOptron CEM26

Plaats reactie