Kleine aanpassing forums

Algemene zaken, opmerkingen, wensen, vragen mbt het nieuwe Forum
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Bob
Site Admin
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 dec 2018 09:00

Kleine aanpassing forums

#1 Bericht door Bob » 29 dec 2018 18:01

Zoals ik al eerder zei (op het vorige nieuwe forum...) en Ronn vandaag ook signaleerde: Er zijn wat onderwerpen niet aanwezig die er op het oude forum wel waren.
Niet alle onderwerpen die er voorheen waren, waren zinvol, maar uiteraard kan i.o.o. en bij wensen van jullie als gebruikers e.e.a. aangepast en/of toegevoegd worden.

Het onderwerp met een overzicht van onze lezingen is er zo eentje. Zelf vond ik die 'minder spannend' maar het overzicht kan zeker aardig zijn als we het wat breder trekken.
Ik heb daarom een nieuwe categorie aangemaakt 'De vereniging' waarin we daaraan gerelateerde onderwerpen kunnen plaatsen.
De eerste is dan 'Lezingen en bijeenkomsten'. Als we een overzichtje bijhouden van al onze activiteiten in clubverband is zo'n overzichtje wel aardig (al is het alleen maar voor het jaarverslag :D ).
Dus, niet alleen de lezingen maar ook bijv. waarneemsessies of thuisbijeenkomsten waarbij fotozaken besproken worden.
De onderwerpen met overzichten van waarnemingen en apparatuur van leden heb ik ook onder deze nieuwe categorie geschoven.
www.bobhogeveen.nl
80mm Zenitstar << tot >> 500mm Dobson

Plaats reactie